איך בוחרים ציוד לבעלי חיים

תוכן העניינים

אם יש לכם בעלי חיים ואתם רוצים לדאוג להם לכל צרכיהם, חשוב מאוד שתקדישו לכך זמן. ממש כמו לגדל ילד, גידול של בעל חיים כמו כלב, חתול, אוגר או תוכי דורש המון תשומת לב, השקעה, הקדשה של מאמצים פיזיים ונפשיים וכמובן המון אהבה. חשוב שתדאגו לרכוש להם את כל מה שהם צריכים ואוהבים – מזון, ציוד בסיסי כמו מקום לינה, משחקים וציוד נלווה. אם אתם מחפשים היכן להשיג את כל אלה ואחרים, תוכלו להשיג אותם אצל חנות חיות בירושלים. תוכלו שם להתייעץ בנוגע לכל פריט שתרצו להביא לבעל החיים שלכם.

מה לתת להם לאכול

הדבר הראשוני והבסיסי ביותר זה מה להביא לבעל החיים שלנו לאכול, וכמה. הדבר המומלץ והאידאלי ביותר זה לברר בטרם הגידול או האימוץ של בעל החיים לגבי אופן גידולו ומה הוא אוכל. לא כל דבר שנראה לנו אפשר להביא להם לאכול. מוצרים מסוימים עשויים להיות מסוכנים למדי לסוג בעל החיים ואף לסיים את חייו, מאכלים פשוטים כמו שוקולד או בצל מסוכנים לכלבים, לכן חשוב להרחיק אותם מהם ולא להגיש להם שאריות של אוכל המכיל אחד או יותר רכיבים שחשודים כמסוכנים עבורם.

כל סוג של חיית מחמד אוכלת את המזון המיועד לה. רצוי מאוד לבחור את סוג המזון, איכותו וכמותו בהתאם לסוג החיה. גם בקרב אותו סוג יש שוני, למשל הגזע והגודל. כלבים גדולים מגזעים מסוימים אוכלים תרכובות מזון שונות מאלו של גזעים קטנים יותר. בשר של כלבים שונה למדי מבשר המיועד לחתולים. ארנבות, שרקנים, אוגרים ועוד אוכלים כל אחד מהם תרכובת מיוחד העשויה רק להם. לכן חשוב מאוד ליידע את המוכר בתוך חנות חיות בירושלים לגבי סוג החיה והגזע שלה על מנת להתאים לה את התרכובת שהכי מתאימה לה.

תדאגו להם למקום חם לישון

אוהבים את המיטה שלכם חמה ורכה? גם חיות המחמד שלנו. חשוב ביותר לרפד את הכלוב או המלונה של בעל החיים בצורה שתהיה לו נוחה ונעימה, לא במקום פרוץ ופתוח באזורים קרים מדי ולא במקומות חמים ומחניקים. בטח שלא במקום סגור מדי שיגרמו לו חשש ובעלה. אפשרו לבעל החיים לישון בתוך כלוב או מקום מגורים שיהיה מרווח מספיק ויעניק לו יתרון תנועה חופשי.

אילו מוצרי טיפוח קיימים עבור כלבים וחתולים

הטיפוח הוא נושא חשוב שלא מעט בעלי חיות מחמד נוטים לזנוח ולשכוח. כמו שאנו אוהבים להרגיש נקיים ורעננים, גם החיות שלנו. תעניקו להם ניקיון וטיפוח על מנת שיהיו שמחים וירגישו בטוחים אתכם. לניקיון של בעלי החיים שלכם ישנה חשיבות לא רק הגיינית עבורם, אלא גם עבורכם ועבור בריאות בני משפחתכם. חיות כמו כלבים וחתולים עלולים לשאת איתם טפילים, פרעושים, קרציות או שאר מזהמים מסוכנים גורמי מחלות. אנשים רבים נותנים לבעלי החיים שלהם להסתובב בצורה חופשית בתוך הבית באין מפריע ולהתחכך בכל מני מקומות כמו מוצרי מזון, אריגים ומצעים ובכך לסכן בהדבקה וזיהום הבית. אפשר לרכוש מדבירי פרעושים בביקור של חנות חיות בירושלים.

משחקים שאפשר לתת להם

בעלי החיים שלנו אוהבים לשחק! תנו להם זמנים מיוחדים ביום בהם הם ירגישו חופשי לעשות מה שבא להם. אם אתם לא רוצים שהכלב שלכם יפרק לגורמים את הכרית או שהחתול לא יקרע לגזרים את הבובות של הילדה, תדאגו לצייד אותם בצעצועים ומשחקים שמתאימים ליכולות ולגודל שלהם. כלבים אוהבים משחקי כדור ותוספת, אפשר לקנות להם צעצועים דמויי עצמות, כדורים וצלחת מעופפת "פריזבי"  ולצאת לבלות איתם בשטח. תוכים אוהבים רעשנים, פעמונים ובובות בד תלויות על גבי קורות הכלוב. אפשרו לבעל החיים שלכם לשחק על מנת לשמור על הבריאות המנטלית שלו. את הצעצועים ושאר הציוד תוכלו למצוא בתוך חנות חיות בירושלים.