טיפים לצילום הכלב בזמן תזוזה

תוכן העניינים

כל מי שאוהב את הכלב שלו מצא את עצמו מנסה להוציא לו סדרת תמונות בתנועה באמצעות הטלפון, המשימה בדרך כלל מתגלה כקשה יותר מהרגיל לכן יצרנו עבורכם כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם להוציא את התמונות הטובות ביותר של הכלב בתנועה. בעידן של רשתות חברתיות ושל אוהבי כלבים מכל העולם שמחפשים אחר תמונות אלה – שווה להשקיע אפילו במסגרת קורס צילום כדי ללמוד את הטריקים הטובים ביותר לצילום. 

 

מצב צילום רצף – לתפוס את הרגע המושלם

צילום במצב רצף מציע תפיסת תמונות מדויקות בזמן תנועה. לפני שתתחילו, וודאו שהמצלמה מוכנה והגדרותיה מתאימות לצילום מהיר. נסו להפעיל את הפוקוס האוטומטי ולהשתמש בשיטות שונות להקפצת התנודה של התמונה. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות העלאת מהירות התריס במצלמה, אם אתם עושים שימוש במצלמה דיגיטלית זה יהיה אפילו פשוט במיוחד. 

 

פוקוס אוטומטי ועדשה טלפוטו – דרכים ליציבות ומראה מקצועי

בזמן הצילום, כאשר תתמקדו בכלב שמתקרב אליכם במהירות, השתמשו בפוקוס אוטומטי שיאפשר לכם לקבוע מהר ובקלות את מוקד התמונה. השתמשו בעדשה טלפוטו, אם קיימת כזו במצלמה שלכם כדי להשיג פרטים מדויקים וצילום מקצועי יותר.

 

תאורה טובה היא כל ההבדל

התאורה משפיעה על איכות התמונה, בחר בימים מעוננים לצילום בחוץ, כאשר השמש אינה ישירה על הכלב. אם אתם מצלמים בתוך הבית, פתחו את התריס ותנו לאור הטבעי להיכנס לחדר, השתמשו בבולם אור או במצב "פורטרט" על מנת ליצור אפקט מעניין.

 

צעצוע או חטיף כדי למשוך את תשומת הלב של הכלב

צילום כלב בתנועה יכול להיות מאתגר, אבל ניתן להפוך את זה לחוויה נעימה עבור הכלב ולהוסיף עניין לתמונות. השתמש בצעצוע או חטיף כדי למשוך את תשומת הלב שלו, והצלם ברגע שהוא תואם פנימה למצלמה.

 

תנוחות טבעיות – הדרך להבעה טבעית

תנוחות טבעיות של הכלב יכולות להפוך את התמונה למעניינת, פשוט כי האופן הטבעי בו הכלב מתנהג משקף בדיוק את האופי שלו. כדי ליהנות מהצילום, תנו לכלב להתנהג בחופשיות בבית, אתם יכולים גם להשאיר את המצלמה במצב של "היכון" לקראת התנהגות מצחיקה, למשל כאשר הוא משחק, כשיש לו חשק לעשות שטויות או כשהוא נובח מצחיק. 

 

הסביבה האהובה על הכלב – להענקת תחושת בטחון

הכלב הוא הגיבור הראשי של התמונות אך אין ספק שכל מי שמכיר את הכלב שלו יודע שהכלב חש בביטחון בסביבה הטבעית שלו, לכן, יהיה זה קשה להוציא תמונות מצחיקות ומתוקות מתוך סביבה שאינה טבעית. אל תנסו לקחת אותו לסטודיו לצילום או למקומות אותם הוא לא מכיר רק בגלל הרקע והנוף, בסופו של דבר הכלב הוא הכוכב של הרגע, אז תנו לו להיות במקום הטבעי וערכו לו שם צילומים. מי שמעוניין בצילומי חוץ – מומלץ לקחת את הכלב למקום אליו הוא רגיל, למשל פארק או מדשאה בה הוא אוהב לשחק או אפילו פארק כלבים מוכר.  

מעקב אחר הטיפים הללו יסייע לכם לתפוס את הרגעים הטובים ביותר עם הכלב. מי שרוצה ללמוד עוד על צילום כלבים בתנועה יוכל לעשות זאת במסגרת קורס צילום המתמקד בדיוק התחומים אלה וליהנות לאחר מכן מזיכרונות מצולמים לכל החיים.